VILA EMI (6)

Објект со централна положба во Лименарија, на 200 метри од плажата во Лименарија и околу 10 минути пешачење од една од најубавите плажи во тој дел на Тасос, плажата Металиа. Сместен на мирно место, со убава градина, во својот склоп има студија и апартмани на високо приземје и прв спрат, сите реновирани минатата година. Студиjата располагаат со комплетно опремена кујна, тоалет, балкони, ТВ, клима уред. Апартманите се едноспални, односно располагаат со две соби од кои во едната е сместена кујна, а одделно тоалет и балкони.

 

ТЕРМИН :

1/2 стд

1/2+1 стд 

1/3+1 стд

1/4 апп

 15.06 - 30.06

35 €

37 €

40 €

50 €

 01.07 - 31.07

40 €

42 €

45 €

55 €

 01.08 - 31.08

47 €

52 €

57 €

60 €

 31.08 - 30.09

37 €

42 €

45 €

55 €

Цени:

 - Се дадени по студио, од ноќ, за минимум 5 ноќевања. Терминот и бројот на ноќи е по избор.

 - Во студијата/апартманите дозволено е сместување на лица согласно бројот на кревети. Дозволено е бесплатно сместување на дете до 4 години.  

 - Во цената не е вклучена туристичка такса која се плаќа директно во објектот. Користењето на клима уред е со доплата од 5€ на ден

 

Напомена:

- Дадената понуда е на барање. За потврда на резервација од страна на сместувачките капацитети потребно е време од 24 - 48 часа.

- За резервација потребна е аконтација од 30% од вкупниот износ на аранжманот, додека останатите 70% од износот треба да се доплатат најдоцна 7 дена пред поаѓање.

- За дадената понуда може да се користат COVID-19 ваучери издадени во 2020 година

- За сите нови резервации, во случај да не може да се организира патувањето поради виша сила, агенцијата гарантира рефундација на уплатените средства

- Во случај на откажување на аранжманот од страна на патникот, дозволена е промена на патници, доколку патникот најде замена, во било кој временски период до поаѓање.

- Задолжително е здравствено и патничко осигурување и е одговорност на патникот да го набави во туристичка агенција или осигурителна компанија

- Патниците се одговорни за валидноста на нивните документи за влез во Грција, освен ако истите се во организација на агенцијата (PCR тест и PLF формулар).

- Патниците се одговорни за важноста на нивните патни исправи, како и за бројот на искористени денови за престој во ЕУ (максимум 90 дена во временски период од 180 дена).

- Агенцијата не е одговорна за интензитетот и квалитетот на интернет врската во сместувачките капацитети во текот на престојот на гостите, како и за периодите со топла и ладна вода и притисок на вода, кои зависат од инфраструкутрата на дестинацијата.

- Со потпишувањето на договорот за патување, патникот потврдува дека е свесен за ризиците кои може да произлезат од патување во време на пандемија и дека за истите агенцијата не сноси никаква одговорност

 

Куќен ред:

- Студијата/апартманите се напуштаат во 08:00 часот, во студијата се влегува после 14:00 часот

- Гостите се сместуваат во претходно подготвени и уредени соби, со обврска сами да се грижат за редот и хигиената на истите во текот на престојот. По завршувањето на престојот гостите се обрзани да ги остават студијата/апартманите во пристојно чиста состојба.

- При употреба на клима уредот се молат гостите да ги затвораат вратите и прозорците. При напуштањето на студијата/апартманите се молат гостите да го исклучуваат клима уредот. Во спротивно, сопствниците на сместувачките капацитети имаат право да го забранат користењето на услугата.

- Гостите се должни да ги остават апартманите и студијата во иста состојба како што ги затекнале. Опремата во студијата/апартманите и на терасите да биде неоштетена. Инвентарот мора да биде на број.

- Во случај на направена штета или губење на клучеви, гостите се должни да ја надокнадат штетата и да платат кај сопствениците на сместувачките капацитети пред заминување.

- Во случај на забелешки во врска со сместувањето или евентуални проблеми настанати во текот на престојот, гостите се должни да ја пријават забелешката или проблемот кај сопствениците на сместувачките капацитети и претставнците на агенцијата во текот на нивниот престој. Агенцијата не сноси одговорност за забелешки и проблеми пријавени после завршувањето на престојот на гостите.